Stage: 3D artist

Periode augustus 2022 / januari 2023

Tijdens je stage bij The Simulation Crew werk je nauw samen met het team. Je krijgt de kans om écht mee te werken in de productie van onze software en trainingen. Onder begeleiding van onze Lead Artist ga je aan de slag met het maken van onder andere 3D modellen. Het hele proces komt aan bod: van concept tot in-game. Van brainstormsessies en creatief overleg tot het zo goed mogelijk namaken van de realiteit van referentie materiaal: een veelzijdige en uitdagende stage!

Wat wij van je verwachten:

  • Strak en clean 3D modelleren, bij voorkeur Maya.
  • Efficiënt unwrappen (handmatig, tileable, trimsheets).
  • Gedetailleerde textures maken, bij voorkeur Substance Painter.

Wat een mooie aanvulling zou zijn:

  • Ervaring in Unity
  • Ervaring met 2D / UI
  • Ervaring met animatie (humanoids, gezichtsanimatie en/of mocap)

Interesse?

Stuur een mailtje met daar in je motivatie waarom je bij The Simulation Crew stage wil lopen en een linkje naar je (online) portfolio. Je portfolio laat goed zien hoe je te werk gaat en de veelzijdigheid van je skills (denk aan wireframes, texture breakdowns etc). Op basis van de applicaties zullen wij een selectie maken voordat we overgaan tot sollicitatiegesprekken (in juli).

Mailen kan naar: jamie.nooten@simulationcrew.com

(zet duidelijk in je onderwerp: Sollicitatie Stage 3D artist – ‘je naam’)